Wednesday, February 27, 2013

Väga head kohvikud, kus saab süüa tervislikult

Täna kirjutan kahest väga lahedast kohvikust, kus ma viimati käinud olen. 

Kõigepealt siis Rakvere. Seal külastasin Art Cafe´d. Nagu nimigi ütleb, on tegemist kohvikuga, kus peale tavapäraste tegevuste saab ka kunsti nautida. Kohvik on hubane ja armas. Proovisin seal ära ühe pearoa - praetud valge kala peekoniga ja sibulaga, hautatud. Kala oli tõeliselt kerge ja mulle selle maitse meeldis. Lisaks oli see väga tervislik. Kõrvale jõin oma lemmik kohvi - lattet. Ühe koogi sõin ka :) Vot see oli alles maitsebukett. Täpselt paras ports kahele jagamiseks.

Art Cafe leiab Laialt tänavalt. Kes teab, kus asub Rakvere Aqva Spa, siis see on sealt paari minuti jalutuskäigu kaugusel.

Pearoog - valge kala

Näitus kohvikus 2013

Teine koht, mis mulle väga meeldib, on kohvik Komeet, mis asub Tallinnas, Solarise keskuses. See on mõnusalt suur, kuigi see ei garanteeri seda, et tööpäeval peale kella viit, seal veel mõni vaba laud võiks olla. Mina helistan ja panen alati laua kinni. Kõige enam meeldib mulle siin see, et saab süüa tervislikke toite. Alloleval pildil on peedi -, porgandi- ja kikerhernekotlett tofujuustu, hummuse ja ürdiõliga. Roog oli päris suur ja kõht sai vaata et rohkemgi kui täis :) Aga nii hea oli, et ei raatsinud midagi alles ka jätta. Lisaks heale toidule saab Komeedis nautida ka suurepäraseid vaateid. Eriti lahe oleks üks päev oma hommikusöök seal süüa. Idee, mis tuleb teoks teha!


Suurepärane valik taimetoidufännidele
Armsad blogilugejad, kas olete ka neis kohvikutes käinud ja mis teile seal kõige rohkem meeldib? Andke kommentaaridesse teada.

No comments: