Monday, May 30, 2011

Riidepunkt

Iga aasta teeme oma riidekappides väikese inventuuri. Vaatame üle asjad, mida enam ei kanna: Kas on siis suureks jäänud või hoopiski ei lähe enam selga nii hästi kui varem. 


Paar nädalat tagasi viisime ühe suure kilekotiga ära riided, mida me enam ei kanna. Mõned asjad olen jätnud mitmeks aastaks kappi seisma, sest lihtsalt ei raatsi nendest loobuda :) Igal asjal ikka ma lug ja omad mälestused.
Samas mulle meeldib riidekappe koristada ja seal kord sisse lüüa. Enesetunne läheb automaatselt heaks. See on vist see vabaduse tunne. Viin ära vanad ja võib olla tuleb asemele mõni uus riideese. 


Mida vanade riietega teha?
Pilt on laenatud riidepunkti Facebooki lehelt.
Ära minema visata ma neid ei raatsi. Ainult siis kui kuskilt on katki ja enam parandada ei saa. Tegelikult avastasin riietekogumispunkti juhuslikult internetis ühe teist asja otsides :) 


Kahjuks asuvad konteinerid ainult Tallinnas, aga asi seegi. 


- Mustamäe tee ja Marja tänava ristmikult Neste bensiinijaama lähedal
- Pirita Selveri parklas
- Pirita Linnaosa Valitsuse kõrval
- Ülemiste keskuse taarakogumispunkti vahetus läheduses

 -Viimsi Kaubanduskeskuse parkla taga


Ära märkida tasub ka seda, et poodi minnes saab vanad riided ja jalanõud ka kaasa võtta. Ei pea spetsialselt kuhugile kohale sõitma. Ühe sõiduga saab täita mitu eesmärki. 


Konteineritesse saab viia nii riideid kui ka jalanõusid. Kindlasti tasub meeles pidad, et tegemist pole prügikastiga, sest kõik viidud asjad annetatakse abivajajatele. Lühidat öeldes on tegemist taaskasutusega ehk kellegi vanad asjad saavad uue elu.

4 comments:

Kissu said...

Puhtalt huvist küsin hetkel, et ehk sa tead, kas neid tühjendatakse ka iga päev? Päris kurb oleks kui ükshetk keegi lihtsalt need igavusest tühjaks teeks.

Gea said...

Seda ma ei tea kui tihedalt neid tühjendatakse.

Aga konteinerid peaksid olema "pikanäpumehe" kindlad. Konteiner töötab nii, et asju sisse saab panna (asetad luugile ja luuki üles lükates kukuvad asja konteinerisse), aga enam välja võtta ei saa.

Kristhel Vaht said...

Mina eelistaksin viia nt. lasterikaste perede toetuseks, sel juhul olen kindel, et riided ikka kindlatesse kätesse jõuavad. Idee ju ise väga hea ja teretulnud aga kipun arvama, et Eestis ja miks mitte ka mujal maailmas leiab suurem osa konteineri sisust kurva lõpu. Kas või nii, et mõni tarkpea sinna sisse midagi süütavat viskab või mida iganes ebanormaalsus toota võib.

Gea said...

Riidepunkti puhul meeldib mulle tegelikult just see mugavus, et kui ma poodi lähen, siis saan kaasa võtta ka riided, mida enam ise ei kanna ja need konteinerisse panna.

Alati võib kuskil midagi halba juhtuda, sellega peab arvestama. Aga vähemalt ei viska ma oma riideid prügikasti :)

Nii nagu on erinevaid võimalusi oma vanu riideid annetada on ka neid inimesi, kes kasutavad neile sobivad varianti/võimalust head teha.