Monday, January 24, 2011

100% looduslik ja käsitsi valmistatud - Akamuti

Olen tükk aega otsinud enda jaoks uusi looduskosmeetika tooteid pakkuvaid ettevõtteid. Lõpuks leidsingi ühe, mis lähemalt uurides tundus mulle kuidagi väga sümpaatne ja usaldusväärne.
Ma pole veel jõudnud ühtegi toodet omal nahal proovida aga selline soov on juba mõnda aega olemas. Nagu arvata võib, siis ma ei räägi kodumaisest tootjast vaid hoopiski Inglismaal tegutsevast pereettevõttest Akamuti.

Akamuti tootevalik on uskumatult suur - kui arvestada seda, et tegevust alustasid nad 2003. aastal ainult kuue tootega. Praegu aga saab valida järgnevate tootegruppide hulgast:

- Aafrika must seep (saadaval nii tahkena kui ka vedelseebina)
- ema ja beebi
- vann ja spa
- keha võided ja niisutajad
- eeterlikud õlid
- eksootilised võided
- näohooldus
- lilleveed
- jalahooldus
- juustehooldus
- kätehooldus
- külmpressi meetodil valminud õlid
- orgaaniline sheavõi
- seebid

Kakao ja mandli kehakreem (120ml). Maksab 10 inglise naela.

Kõik tooted on algusest lõpuni valmistatud käsitööna ja kemikaale need ei sisalda. Looduskosmeetika valmistamisel kasutatakse mesilasvaha, taimseid võisid, ravimtaimi, vaiku ja õlisid. Ravimtaimi immutatakse õlides, siis filtreeritakse ning pressitakse, enne kui lisatakse need Akamuti retseptidesse. Vahad ja võid sulatatakse ja segatakse teiste koostisosadega, lisades vahel paar lusikatäit mett, mõned tilgad eeterlikke õlisid ja aromaatset lillevett. Säilivusajaks lubavad Akamuti toodete meistrid 12-18 kuud.

Kodulehel on kõikidel toodetel juures pilt, põhjalik tutvustus ja nimekiri kasutatud koostisosadest. Loomade peal nad oma kaupa ei katseta!

Kui minu kosmeetikavarustus on märgatavalt väiksemaks jäänud, siis kavatsen järgmise ostu juba Akamuti e-poes teha. Sealt ostes olen kindel, et saan originaalpakendis kosmeetikumi ja hind on ka kõige odavam. Kasulikum on loomulikult korraga tellida mitu asja :) Minu arust on hinnad täiesti taskukohased, arvestades, et tegemist on looduskosmeetikaga. Ootan seda ostu põnevusega. Kuna tulemas on ka sõbrapäev, siis saab mõnda head sõpra üllatada millegi sellisega, mida juba poest ei leia! Super idee.

4 comments:

Anonymous said...

Eestis muidu toob gaiacosmetics.ee teatud hulka akaumuti tooteid maale. plussiks on see, et saab järgmisel päeval kätte, kui toode neil laos on. aga kas ka odavam, ei tea, pole võrrelnud.

Anonymous said...

aaa, rohegroup.ee toob ka. neil veidi odavamad hinnad kui gaial.

Gea said...

Olen täitsa kursis, et Gaia Cosmetics osasid Akamuti tooteid müüb. Mina vaatasin, et keskmiselt on tootele lisatud 2 eurot. Kui tellida tootjalt otse ja rohkem asju korraga, siis olen küll kindel, et peab vähem maksma.

Gea said...

Seda, et rohegroup.ee ka Akamuti tooteid müüb ma ei teadnud. Igal juhul uurin järgi, mis hinnaga nemad pakuvad.