Monday, May 2, 2011

Tahan ka tahket parfüümi!






















Kas keegi on kuulnud midagi sellisest firmast nagu Burt´s Bees? Olen nende tooteid poes näinud, aga huvi vaatama-katsuma minna pole peale tulnud. Ilmselt sellepärast, et ei tea millega täpselt tegemist on.

Täna, vaadates järjekordset uudisikirja, mis iganädalaselt minu postkasti potsatab, sattusin just Burt´s Bees toodetest lugema. Uudiskirjas oli välja pakutud, mida looduslikku võiks emadepäevaks kinkida.

Üks väga hea idee, mis minu tähelepanu haaras, olid naturaalsed tahked parfüümid. Siin saab nendest pikemalt lugeda.

Tean, et need lõhnad, mida ma praegu kasutan ei ole looduslikud ja seetõttu sisaldavad need palju kahjulikke kemikaale :( Üldjuhul proovin lõhna lasta ohutult kauguselt riietele, mitte otse nahale. Kui kõik muu kosmeetika ja kehahooldusvahendid on mul enam-vähem loodustoodete vastu välja vahetatud, siis viimaseks ongi jäänud lõhnad. Kuna mul on neid veel päris mitu tükki, siis ei raatsi ära ka visata. Ühe lõhna, mis mulle ei sobinud, sain hiljuti ühele soovijale ära anda.

Tundub, et tahked parfüümid on väga mugavad. Just selles mõttes, et need on pisikeses pakendis. Võrreldes tavalise lõhnapudeliga, mis on üldjuhul suur ja raske, on Burtś Bees leiutist mugav käekotis kaasas kanda. Hind USAs on neil 10 dollarit.

Kahju, et e-poest ei saa seda parfüümi siia, Eestisse, tellida :( Mis mul muud üle jääb, kui lähen mõnel päeval Kaubamajja ja nuusutan neid parfüüme. Seda juhul kui neid seal  müüakse.

Kas keegi kasutab 100% naturaalset lõhna? Oleksin vastukaja eest väga tänulik.

No comments: