Sunday, May 29, 2011

Tund aega täielikku naudingut ehk öko näohooldus

http://www.us.ayushveda.com/
face-masks-with-citrus-fruits/
Täna võtsin aja maha ja panin Kreutzwald Hotell Tallinna Zen-SPA'sse aja kinni öko näohoolduse jaoks. 
Enne tänast pealelõunast aega polnud ma vähemalt seitse aastat salongis näohooldust tegemas käinud.


Selle näohoolduse puhul kasutati ökosarja Equavie (100% orgaaniline kosmeetika). See oligi tegelikult peamine põhjus, miks ma Cherry ´st voucheri ostsin. Tahtsin uut kogemust. Kuna aega broneerides ei pidanud veel ütlema, missugust neljast näohooldusest ma soovin, siis jätsin selle kohapeal otsustamiseks. 


Spa ise kirjutab nahahooldusbrändi kohta nii: "Looduslik ja orgaaniline Equavie sari pärineb mahepõllundusest, kontrollitud kasvupiirkondadest ja sertifitseeritud korjealadelt. Toormaterjal on kasvatatud ilma väetisteta, tootmisel ei ole kasutatud sünteetilisi koostisosi, säilitus-, värvega lõhnaaineid. Equavie sari on omandanud rahvusvaheliselt tunnustatud Ecocert sertifikaadi ja Cosmobio märgistuse."


Vastuvõtt oli soe ja sõbralik. Tundsin, et mind oodati sinna :) Hooldus algas ja lõppes pea- ja dekolteepiirkonna massaažiga. Tegelikult oli lõõgastavat massažitehnikat tunda terve tunni aja vältel. Meeldis soe rätik, mida mitu korda näole asetati. Sain ära proovida ka tatrajahuga kummeeruva maski, mis lubas siluda pindmised kortsukesed ja taastada särava jume. Hoolduse lõpetasid päevakreem ja silmaümbrustooted.


Mind lummas ka muusika, mis minu kõrvadele justkui massaaži tegi. Selline rahulik ja sõnumiga muusika. Lasin ennast lõdvaks ja nautisin seda kõike maksimumiga, sest teadsin, et ega see kaua ei kesta :) Tooted, mis näole kanti, olid puuviljaliselt meeldiva lõhnaga. Toodete koostisosadesse on inspiratsiooni ammutatud Vahemere taimestiku mitmekesisusest ja puuviljadest ning taimedes sisalduvatest suurepärastest toimeainetest.


Tunnen nüüd, et minu näolt eemaldati kõik mittevajalik ja saan alustada värskemana puhtalt lehelt. Pikk talv ja  erinevad emotsioonid, mis väljenduvad minu näol, on andnud oma pause. Turgutamine salongis tuli igati kasuks. 


Tahan kunagi sinna tagasi minna, sest mulle tõesti meeldis endale pühendatud tunnike. Peale hoolitsust tundsin, et nägu on niisutatud ja toidetud. Seda  nimetan ma tundeks, mida tasub igatseda ja siis ühel päeval see igatsus reaalsuseks muuta. Proffessionaalne näohoolitsus on ideaalne kingitus iseendale, aga miks ka mitte kallile inimesele.

No comments: