Saturday, December 4, 2010

Starmani abiga 40 korda tasuta kergejõustikku harrastama ! (Tark ei raiska vol 5)

Starmani kliendina olen harjunud sellega, et kõik lepingud, mida alla kirjutad ja kõik hinnakirjad, mis sulle rakendatakse, pead endale väga täpselt selgeks tegema. Kui muidugi tahad maksta nende asjade eest, mida sul tegelikult ikkagi vaja on:) Ja muidugi soovin, et kellegil ei juhtuks mõne sellelt ettevõttelt ostetud seadmega midagi - kui see peaks juhtuma, saad väga filigraanseid vastuseid, miks see nii on ja kuidas sa selles ise väga süüdi oled. Minu enda isiklikest kogemustest pikema aja vältel:)

Aga kuidas siis ikkagi Starman meile 40 korra pääsme spordihalli "välja tegi" ? Kui Starman rakendas mõned kuud tagasi uued hinnakirjad "VALI ISE, MILLE EEST MAKSAD !" suurenes minu arve märgatavalt - ca. 100 krooni võrra kuus, kuigi teenus ise jäi sisuliselt samaks. Küsisin ka Starmanist, kas mulle on ikka rakendatud mulle kõige sobivamad hinnapaketid. Vastuses, mis tuli päris pika aja pärast, kinnitati, et muidugi, kui kahtlete, võite meile ka helistada ja üle küsida!

OK, kuna oskan ka natuke arvutada, valisin ise uutest hindadest endale sobiva kombinatsiooni - teenus jäi peaaegu samaks nagu enne (internet läks vist isegi natuke kiiremaks ja mõned mittevajalikud telekanalid jäid ära) - ja sain aastaseks kokkuhoiuks sarnase summa, mille eest saab käia 40 korda tasuta spordihallis trenni tegemas.

Kokkuvõtteks soovitan kõigil ALATI sellistel juhtudel süveneda põhjalikult, kui mõni teenuse pakkuja väidab, et sulle on rakendatud parimad hinnad. Minu kogemusel võid siis 99% juhtudest kindel olla, et tegelik olukord on vastupidine:)

No comments: