Monday, December 27, 2010

K i b i o - biokosmeetika

Kuna olen loodustoodete fänn, siis suundusin uue näokreemi otsinguile. Mu nahk on kuiv ja eriti hästi on sellest aru saada talvel, kui väljas on miinuskraadid ja karge tuul näole oma halastamatu panuse annab :(

Olen mitu korda näinud reklaami ja lugenud ka artikleid erinevatest looduskosmeetika sarjadest. Kõige rohkem on mulle meelde jäänud just Kibio. Kuna tegemist on küllaltki kallis hinnaklassis kosmeetikaga, siis kõigepealt otsustasin proovida Intense Moisturizing creami testrit. Esiteks, oli spetsiaalselt kuivale nahale mõeldud näokreemi lõhn nii hea (mandlilõhnaline). Teiseks, nahk muutus juba peale esimest korda pehmeks ja kuivad kohad kadusid tasapisi kuni kadusid. Peale ühe-nädalast kasutust suutis minu nahk jääda tugevaks ja vastupidavaks ning säilitas niiskustasakaalu. Kellel vähegi võimalust on siis soovitan Kibio tooteid osta. Need on tõeliselt head. Kindlasti proovin ka teisi tooteid. Need tooted on nii head, et ka paljudele meestele meeldivad need väga-väga. Müügil on need tooted Tallinna Kaubamajas ja Stockmannis.

Kuna mulle hakkas see bränd nii meeldima, siis kirjutan sellest natukene pikemalt. Igatahes mina olen juba sõltuvuses :)
2005. aastal loodi Prantsusmaal ökokosmeetikabränd Kibio. Tõlkes koosneb Kibio kahest sõnast ki ja bio. Esimene osa sõnast sümboliseerib jaapani keeles energiat  ja teine elu.

Kibio tooted sisaldavad 99.9% aktiivseid koostisosi, mis on orgaaniliselt toodetud ja selle tõestuseks on neil olemas sellekohane sertifikaat. Kõik tooted on läbinud Cosmtique BIO ja Ecocerti sertifikaadi kvaliteedikontrolli, mida tehakse igal aastal.  Ecocerti sertifikaadi omandamiseks peavad tooted sisaldama 95% looduslikke koostisosasid. Tänu floraalvee kasutamisele on Kibiol looduslike koostisosade protsendiks 100. Kosmeetikatoodete peakoostisosaks on vesi. Sõltuvalt konkreetsest tootest on vee osakaal 60-70%. Kibio toodetes on vee asemel kasutatud floraalset ehk lillevett. See on saadud taimedest eeterlike õlide ekstraheerimise tulemusel ja pakatab taimede parimatest osadest. Teine tähtis komponent on õli. Ökokosmeetikabränd Kibio kasutab ainult taimset õli, mis on aktiivne komponent, sest taimeõli mõjub nahale positiivselt ja tervistavalt.  Proovige näiteks oliiviõli nahale määrida. See imendub koheselt ja muudab naha siidpehmeks! Muideks tavakosmeetika toodetes kasutatakse mineraalset õli, mida saadakse keemia- ja naftatööstusest. Peamine põhjus on selle odavus võrreldes taimsete õlidega.

Kibio tooted on kombinatsioon lilleveest, taimsetest ja eeterlikest õlidest.Kibio eelistab oma kosmeetikumides kasutada ökofarmides kasvatatud tooraineid. Ökokosmeetika arvestab tundliku naha omadustega. Selles olen ma täiesti kindel, sest kogemused räägivad enda eest ise. Kibiol on olemas ka beebisari.

Kuid kosmeetika on ainult killuke meie elust ja see üksinda imesid ei tee. Peab oma keha hellitama ka tervisliku söögi-joogiga ja mõõduka kehalise aktiivsusega. Kõik väikesed, aga väga olulised, asjad täiendavad üksteist.

No comments: