Thursday, June 16, 2011

Lavera päikesekaitsesprei

Lavera päikesekaitsesprei SPF 15
Eelmisel suvel ostsin Looduspere poest Lavera (200ml) päikesekaitsesprei. Põhjus oli lihtne - tahtsin kasutada kosmeetikat, mis kaitseb nahka päikese eest. Kõige olulisem tingimus oli aga see, et toode peab olema looduslik. 


Kopeerisin Natural Me e-poest toote täpse kirjelduse: 
"Sprei on 100%-lise mineraalse UV kaitsega. Kerge mikroemulsioon pakub päikesekaitset kogu perele ja igale nahatüübile. Nahk on kaitstud UVA + B + C päikesekiirguse eest, andes nahale kaitse päikesepõletuse, vananemise ja nahakahjustuste eest. Nõiapähkli, saialille ja roosi väärtuslikud taimeessentsid niisutavad efektiivselt nahka. Unikaalne koostis pärmist ja E- vitamiinist annab naharakkudele aktiivse kaitse. Kaitse hakkab toimima koheselt peale kreemi nahale kandmist."


Hind jääb erinevalt müügikohast 16 euro kanti.


Rannas liiva sees päevitada mulle ei meeldi. Eelistan päikest ligi tõmmata siis kui jalutan või teen sporti. Ühesõnaga ühe koha peal lamamine/seismine selleks, et pruuniks saada, ei ole minu jaoks :)


Kui tean, et olen väljas kauem, siis panen ikka päikesekaitse ka peale. Lavera sprei juures on positiivne see, et kehale  kandes, hakkab see kohe mõjuma. Ei pea ootama 20 minutit, et päikese kätte minna. Toode on veekindel. Kui aga ujumas käin, siis panen kreemi uuesti, sest rätikuga kuivatamine hõõrub toote nahalt maha.


Tavaliselt on nii, et kui uue toote pudel avada, kehtib see aasta aega. Sain klienditeenindajalt väärt nõuande. Ta ütles, et kui korki pealt mitte ära keerata (nii ei ole tootel kokkupuudet õhuga), siis säilib päikesekaitsesprei pudelil märgitud kuupäevani. Mulle see meeldis. Kuna 
see on rammusa konsistensiga (toode on ise suhteliselt vedel), siis on mul peaaegu  3/4 alles.   


Kerge lõhn, mis meenutab orgaaniliste õlide kombinatsiooni, meeldib mulle. Olen kasutanud seda ka näol.  

No comments: