Friday, June 24, 2011

Ilma sportrinnahoidjata ühtegi trenni ei toimu

Minu praegune treeningvahend
Pilt on võetud siit
Jooksmine on naise jaoks väga intensiivne spordiala sest sel ajal liiguvad ka naise rinnad. Seetõttu on nii oluline, et sportimise ajal (kehtib iga spordiala kohta) kantaks spetsiaalset sportimiseks mõeldud rinnahoidjat, mis toetab rindu. Kui toe(s)tus ei ole piisav, kiireneb aktiivse liikumise tagajärjel rindade vajumine märgatavalt.

Et rinnad ei saaks kahjustada ja oleksid terved on vaja kanda sportrinnahoidjat. Mina kasutan Shock Absorber´i oma. See on ilusate värvidega (must-valge), heast materjalist (ei kulu pesus ega hargne kuskilt) ja mis kõige tähtsam - see on MUGAV. Tõsi, hinnad on kallid. Aga kvaliteetsed asjad ei saagi olla odavad. Harrastajana teen hea meelega oma spordivarustuse jaoks investeeringuid. Kasu, mis sellest saab on suur-suur.

Lähen homme uut sportrinnahoidjat ostma ja sellepärast uurisin täna Shock Absorber kodulehelt, missuguseid mudeleid praegu pakutakse. Leidsin midagi huvitavat ja kasulikku, mida soovitan tõesti kohe vaadata. Tehtud on selline rakendus nagu Bounce-ometer, kus kõigepealt valisin korvi suuruse ja siis spordiala, millega tegelen. Peale seda ilmub ekraanile kolm pilti - üks näitab, kuidas rinnad liiguvad jooksmise ajal ilma rinnahoidjata, teine pilt on tavalise rinnahoidjaga ja kolmas AS rinnahoidjaga. Vahe on kohe näha! Vaadata saab veel mitut erinevat vaatenurka. Üks nendest on siin: http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html

Kuna see firma mulle nii meeldib ja see sobib mulle, siis ma ei näe põhjust miks ma peaksin brändi vahetama. Igal juhul küsin ka teenindajalt infot, et leida enda jaoks kõige sobivam toode. Teen ise ka natuke uurimistööd, et missugune mudel mulle kõige paremini sobida võiks. Nii on lihtsam küsida, et leida parim variant.

No comments: