Wednesday, June 1, 2011

Väikjärv - väga ilus koht Haanja ja Rõuge vahel

Väikjärv on konkurentsitult see veekogu, kus olen käinud kõige rohkem ujumas. Nii umbes 10 korda rohkem kui kõigis teistes kohtades kokku :)

Asub see ilus väikene järv Võrumaal Haanja ja Rõuge vahel - Haanjast 1,5 km Rõuge poole. See on koht, kus ma olen veetnud suure osa oma lapsepõlve suvesid - vanuses 9-18 eluaastat. Siis oli minu põhitegevuseks suusatamine ning Kurgjärve spordilaager peamiseks resideerumispaigaks ja sealsamas ju Väikjärv asubki.

Miks see koht mulle eriliselt meeldib ? Kui tuleks vastata ainult 3 sõnaga, kõlaks vastus nii: Väikjärv on ilus.

Kui natuke pikemalt kirjeldada, siis:
- järves on suvel alati väga hea soe vesi ujumiseks;
- järve ääres on väga hea saun;
- siia satub kõrvalisi inimesi väga harva;
- ümber järve on hea vaheldusrikas rada jalutamiseks (järve ümbermõõt on ca. 1,5 km);
- enamasti on siin väga vaikne.

Igatahes kuulub Väikjärv ka edaspidi minu jaoks alati kohustuslikku kavva kui satun Võrumaale, nii nagu ta on kuulunud juba aastast 1982 :)



No comments: