Sunday, January 29, 2012

Imeline jõulutäht

Õige ja vale toataime hoolduse võrdlus
Tänase loo küsimuseks on kuidas hooldada jõulutähte nii, et see püsiks kaua ilus ja nagu äsja poest ostetud.

Eelmise aasta detsembri keskel ostsin lillepoest kahe  punase õiega jõulutähe ja see näeb tänaseni väga ilus-ilus välja. Kuidas siis nii?

Tegelikult sain ma lille ostes ühe asjakohase küsimusega hakkama, mis mul peaaegu alati muidu meelest küsida läheb. Uurisin, kuidas ma seda hooldama pean. Lillemüüja ütles, et lille mulda tuleb koguaeg kergelt niiskena hoida. Kindlasti ei tohi lille üle kasta. Kuna õpetus oli lihtne, siis jäi see ka meelde.

Varasemad jõulutähed, mis on ostetud küll nii kaua vastu pole pidanud. Võib valisin seekord ka kvaliteetsema sordi.

Pildile panin kaks lille: vasakul on gusmaania. See lill kingiti mulle sünnipäevaks. Kahjuks ma teadsin ainult seda, et vesi valatakse leherosetti ja oligi kogu tarkus. Kaunis oranž õis kuivas ära ja lill näeb nii kurb välja :(

Sain nüüd aga teada, et kevadel tuleb uued võsud ümber istutada ja lill peaks jälle õitsema hakkama. No igal juhul ma katsetan seda ja jään põnevusega ootama. Muidugi võib juhtuda, et selleks on juba liiga hilja...

No comments: