Tuesday, January 17, 2012

Antioxidant Smoothie

Minu valmistatud Antioxidant Smoothie
Täpselt sellise nimega joogi retsepti leidsin ühest uudiskirjast, mis aeg-ajalt minu postkasti potsatab. 

Nähes pildi kõrval retsepti, kirjutasin selle ruttu-ruttu post-it´i peale ja kleepisin seina peale, töölaua kõrvale. Seal ta siis seisis mitu pikka nädalat.... Eile õhtul otsustasin, et täna hommikul proovin kõrge C-vitamiini sisaldusega smuuti ära.



Käisin eile sellepärast lausa toidupoes, sest paar komponenti oli puudu.






Smuuti retsept on selline:

- 1 kiivi
- pool tassi värsket ananassi
- 1 banaan

- 1/4 tassi kanget rohelist teed
- 2-4 jääkuubikut



Värsked puuviljad. Mmmm...
Kõigepealt tegin valmis rohelise tee. Võtsin puhast rohelist teed, mille sõbranna mulle Türgist tõi, sama palju kui tavaliselt ühe tassi valmistamiseks võtan, aga vett valasin tassi veerandi võrra. Puuviljad koorisin ja lõikasin tükkideks. Lisasin jääkuubikud. Blenderdasin natukene ja alles siis lisasin rohelise tee. Blenderdasin veel natukene ja jook oligi valmis.
Vahepeal astus kööki A ja jõi kannu järele jäänud smuuti ühe hetkega ära.
Ma polnud veel isegi jõudnud seda maitsta :) Aga maitses ja oi kui hästi.

Kui nüüd ainult tahtmist ja viitsimist jagub, siis saaksin igal hommikul endale äratuseks ühe korraliku vitamiinipommi valmistada.
Sellest kogusest jagus hästi natuke rohkem kui pildid oleva klaasi jagu vitamiine ja hinnaks arvutasin umbes  65-70 eusosenti.
Ma usun, et need inimesed, kellel hommikuti eriti söögiisu pole, siis sellisest maitsvast ja toitvast smuutist ei suudaks keegi ära öelda :) 


Idee: Kui hommikul tööle sõita, võib smuuti tee peale kaasa teha. 

3 comments:

Anonymous said...

Mina teen vahel veel nii, et nt banaanid, vaarikad, peotäis rohelist salatit või spinatit (eriti kasulik) + natuke kodumaist õunamahla, punase sõstra mahla vms, et oleks vedelam ja valmis. Variante on niiiiii palju, aga spinatit manustavad minu lapsed niimoodi kõige paremini.
Ananass on mu lemmik, jätan meelde ;)

Andres said...

Kuigi minul on hommikuti kohvi vaieldamatu lemmik olnud, tuleb tunnistada, et see jook oli igas mõttes parem:)

Gea said...

Sellist versiooni ma ei ole proovinud. Eriti huvitav tundub see spinat seal joogi sees :) Kui palju Sa seda umbes paned?