Monday, February 13, 2012

1-minuti meditatsioon



Mulle nii meeldib see praktiline meditatsiooni video, et ma lihtsalt ei saa muudmoodi kui pean seda kõigi RoheliseMagneti blogi lugejatega jagama. Seda enam, et täna on esmaspäev ja näiteks kui töö tegemisele on raske keskenduda, siis peale selle harjutuse tegemist peaks enesetunne küll palju paremaks minema. Mõte muutuma selgemaks ja tuju paremaks. 

1- minuti meditatsioon:


Istu jalad toekalt põrandal, selg sirge aga mitte pinges, pea lõgemekohast universumisse sikutatud, käed rahulikult ja sümmeetriliselt. Keskendu hingamisele. Kui mõte uitama läheb, mõtle “Hmm“ ja too ta hingamise juurde tagasi. Vaikne gongihääl videos tähistab meditatsiooni algust ja lõppu. Sule silmad, naerata ja... läks. Kes proovinud, tunneb olemises uskumatult värskendavat vahet... kõigest 1 minutiga!


Mina proovisin ja mulle mõjus. 



Kui Sulle ka mõjus, siis võid mulle kommentaaridesse märkuse teha või kiirem viis on allolevasse kastikesse (vali milline meeldib) linnuke teha :)

Naerata!

No comments: