Friday, April 8, 2011

Superhea teenindus Kaubamaja loodustoodete osakonnas!

Täna sattusin Tallinna Kaubamaja Ilumaailmas looduskosmeetika osakonda. Teadsin, et nüüd müüakse seal John Masters Organics tooteid. Tegemist on USA-st pärit brändiga, mille vanus on umbes 20 aastat. Niiet suhteliselt uus tegija kui nii võib öelda.

Midagi kindlat aga endale ostma ei läinud. Sel ajal kui ühe tootega iseseisvalt tutvusin, tuli minu juurde armas konsultant ja küsis kuidas ta saab mind aidata. Kui keegi nii ilusti abi pakub, siis lihtsalt patt oleks keelduda.

Ma sain toodetest ja brändist väga põhjaliku ülevaate. Konsultant teadis müügil olevate toodete kohta väga põhjalikku materjali. Samuti oskas ta erinevaid brände omavahel võrrelda. Suureks plussiks oli ka see, et ta oli ise erinevaid tooteid proovinud ja seetõttu oskas välja tuua nii pluss kui ka miinuseid. Tänu sellele sain ka mina natukene targemaks. Näiteks ma ei olnud teadlik, et õhtul magama minnes ei ole soovituslik näokreemi kasutada. Sellepärast, et öösel on nahal võime ennast ise parandada ja igaõhtune kreemitamine muudab näonaha lihtsalt laisaks. Muidugi kui nahk on väga kuiv, siis tuleks natukene nahka kreemitada kuni kuivus kaob (taastun normaalne niiskustase) ja seejärel lasta nahal une ajal ise taastuda.

Kibio ja John Masters Organics (JMO) tooted on pakendatud erinevalt - esimene on enamasti plastikust pakendis ja teine ainult klaaspudelites (näohooldus tooted). Siin märkis ta ära, et kahjuks plastikust anumas olevasse kreemi imendub mingil määral ka mürgiseid ühendeid. Kusjuures selle peale olen ma ise ka mõelnud. Lihtsalt nüüd sain sellel kinnituse.

JMO alustas tegelikult juuksehooldustoodete valmistamisega. Tootede leiutaja on ise juuksur. Hiljem hakkasid kliendid nõudma ka teisi tooteid - näole ja kehale. JMO´d kasutatakse eksklusiivsetes ilusalongides. JMO on siin.

Hinnaklass on kõrge. Aga kui toode on hea, täidab oma eesmärki ja on kõigele muule 100% looduslik, siis minu arust, kui on võimalus, võib endale sellist luksust lubada küll.

Kahe firma erinevad testrid.
Esialgu küsisin endale proovimiseks paar testrit, et vaadata, kuidas need minu näole mõjuvad. Usun, et ikka hästi :) Konsultant andis ka juhised, kuidas antud tooteid õigesti kasutada. Kui meeldib, siis otsin mõne netikaubamaja ja tellin soovitud tooted ära. Vaatasin juba järele, et tuleb ikka odavam.

Ühe ostu ma ikkagi tegin. Põhjuseks oli otsene vajadus ja teise sõbraliku konsultandi nõuanded. Selleks oli 100% looduslik kulmupliiats koos harjaga selliselt Prantsusmaa firmalt nagu Couleur Caramel. Kodulehte saab uurdida siit.

Julgen anda soovituse, et kui Kaubamaja loodustoodete osakonda sisseoste tegema lähete, küsige julgelt nõu toote konsultantidelt. See on väga suureks abiks ja tõeliselt meeldib on kuulata inimest, kes teab millest ta räägib.

No comments: