Friday, April 2, 2010

Tallinn-Tartu maantee - superliiklus !

Olen sõitnud palju aastaid Tallinn-Tartu maanteel vähemalt korra nädalas Tallinnast Tartusse ja tagasi. Tihti olen imestanud, miks paljud juhid kasutavad väga ebaökonoomseid sõiduviise - vahepeal kihutavad, siis ootavad autode rivi taga, võimaluse avanedes uuesti rivist mööda jne jne.

Sellest aastast on liiklus ootamatu muutuse teinud - valdav enamus liiklejaid on hakanud sõitma ökonoomselt - vastavalt kiirusepiirangutele kas siis 90 või 70 km/h. Sellega säästab palju kütust - võrreldes varasema keskmise liiklejaga ca. 8-10 liitrit edasi-tagasi otsa kohta.

Ja kuigi olen ka ise hoiatuskirju saanud väikeste kiiruseületamiste eest, pean kiirusemõõtjate paigaldamist suurepäraseks ettevõtmiseks.

Kiirusmõõdikute paigaldamine Tallinn-Tartu maanteele on osutunud üheks paremaks keskkonda, inimeste närve ja rahakotti hoidvaks teoks alanud aastal !

2 comments:

Anonymous said...

Ma olen nõus

PR

Anonymous said...

ei nõustu

kui varem tuli muretseda iga natukese aja taga võsas passivate vilkurite eest, siis nüüd saab peale vaidat vabalt 150ga kuni paideni sõita. küttekulu on suurem umbes 2-3 liitrit, ajavõit 30 minutit.

kaamerate asukohad on ammu teada ja peas.